COVID-19: Důležité sdělení!
16. března 2020

COVID-19: Důležité sdělení!

Vážení autoři, vážení obchodní přátelé,

s ohledem na aktuální situaci epidemie Koronaviru (COVID-19) a opatření přijatá vládou České republiky, OSA nebere vzniklou situaci na lehkou váhu. Chceme formou následujících opatření snížit riziko nákazy, ochránit zdraví našich zaměstnanců, abychom dokázali i nadále poskytovat služby našim autorům a obchodním partnerům. Tímto Vás informujeme, že s účinností od 16.3. do odvolání

  • mají naši zaměstnanci možnost pracovat z domova, přesto i nadále Vám budou k dispozici na telefonech nebo emailu. Provoz kanceláří tak bude značně omezen.
  • jsou zrušeny veškeré obchodní schůzky v budově OSA. Konání vícečlenných schůzek bude probíhat pouze prostřednictvím konferenčních hovorů.

Děkujeme Vám za pochopení.

 

Roman Strejček, předseda představenstva

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívání cookies. Pro bližší informace klikněte na odkaz níže.
Pravidla cookies
COVID-19: Důležité sdělení!

Vážení autoři, vážení obchodní přátelé,

s ohledem na aktuální situaci a protiepidemická opatření přijímaná vládou České republiky bychom Vás rádi informovali, že formou následujících opatření chceme snížit riziko nákazy a ochránit zdraví našich zaměstnanců. Abychom dokázali i nadále poskytovat služby našim autorům a obchodním partnerům, s účinností od 19. 10. 2020:

  • Mají naši zaměstnanci možnost pracovat z domova, přesto Vám budou i nadále k dispozici na telefonech a emailu. Provoz kanceláří tak bude značně omezen.
  • Jsou zrušeny veškeré obchodní schůzky v budově OSA. Konání jednání bude probíhat pouze prostřednictvím konferenčních hovorů.
  • Pracovní doba Zákaznické linky, tel.: 220 315 000, se upravuje na Po-Pá: 8:00 – 16:00 hod.
  • Pracovní doba Recepce, tel.: 220 315 111, se upravuje na Po-Čt: 7:00 – 15:00 hod., Pá 7:00 – 14:00 hod.

Děkujeme Vám za pochopení.