OSA přechází na měsíční vyplácení autorských odměn
14. prosince 2020

OSA přechází na měsíční vyplácení autorských odměn

Neustále se snažíme zlepšovat služby, které vám-autorům, dědicům a nakladatelům poskytujeme, proto na počátku roku 2021 jako jedna z prvních ochranných autorských organizací přecházíme na měsíční frekvenci výplat autorských odměn.  Minimální hranicí pro zaslání výplaty i nadále zůstává částka 500,- Kč.

Poskytování podkladů k výplatám

Z důvodu vyšší frekvence výplat nabývá na důležitosti také efektivní poskytování dat obsahujících údaje k výplatám.  Proto máte ke všem podkladům kdykoliv přístup prostřednictvím elektronického účtu INFOSA.

O nahraných výplatních honorářových listech vás systém INFOSA vždy automaticky informuje emailem, nově v rámci této notifikace do emailu budeme zasílat odkaz vedoucí přes rychlé přihlašování (s pomocí telefonního čísla a PIN) rovnou na konkrétní podklady ve vyúčtování.

Pokud tedy nemáte dosud aktivovaný účet, kontaktujte nás na E: infosa@osa.cz nebo na T: 220 315 226, a aktivaci vyřídíme obratem.

Způsob výplaty autorských odměn

Způsob výplaty autorských odměn zůstává nezměněný, honoráře tedy obdržíte přímo na bankovní účet nebo vám je pošleme složenkou. Vzhledem k jejich měsíčnímu vyplácení bychom však rádi vyzvali ty z vás, kterým doposud zasíláme autorské odměny složenkou, abyste tento způsob zvážili. Platba na účet je rychlejší i pohodlnější.

Věříme, že tuto změnu uvítáte a budete tak mít více času na Vaši tvorbu.

Výjimky jsou možné

Pokud vám stávající čtvrtletní vyplácení vyhovuje a přejete si jej zachovat, je to samozřejmě možné, dáte-li nám o tom vědět na E: autori@osa.cz.

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívání cookies. Pro bližší informace klikněte na odkaz níže.
Pravidla cookies
COVID-19: Důležité sdělení!

Vážení autoři, vážení obchodní přátelé,

s ohledem na aktuální situaci a protiepidemická opatření přijímaná vládou České republiky bychom Vás rádi informovali, že formou následujících opatření chceme snížit riziko nákazy a ochránit zdraví našich zaměstnanců. Abychom dokázali i nadále poskytovat služby našim autorům a obchodním partnerům, s účinností od 19. 10. 2020:

  • Mají naši zaměstnanci možnost pracovat z domova, přesto Vám budou i nadále k dispozici na telefonech a emailu. Provoz kanceláří tak bude značně omezen.
  • Jsou zrušeny veškeré obchodní schůzky v budově OSA. Konání jednání bude probíhat pouze prostřednictvím konferenčních hovorů.
  • Pracovní doba Zákaznické linky, tel.: 220 315 000, se upravuje na Po-Pá: 8:00 – 16:00 hod.
  • Pracovní doba Recepce, tel.: 220 315 111, se upravuje na Po-Čt: 7:00 – 15:30 hod., Pá 7:00 – 15:00 hod.

Děkujeme Vám za pochopení.