Web OSA se stal nejlepším firemním webem roku 2019 v kategorii Obchod a služby B2B
13. listopadu 2019

Web OSA se stal nejlepším firemním webem roku 2019 v kategorii Obchod a služby B2B

Nové webové stránky Ochranného svazu autorského (OSA) se staly vítězem 18. ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Obchod a služby se zaměřením B2B. Za tvorbou moderních stránek stojí společnost Media Factory Czech Republic a.s., která již v minulých ročnících v této soutěži stanula na stupních vítězů.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo 12. 11. 2019 v Národním domě na Vinohradech, kde byly předány ceny vítězům soutěže. Ta již mnoho let oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do soutěže se každoročně hlásí na dvě stovky webů, které hodnotí experti na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Porotci se zaměřují nejen na grafickou stránku webu, ale také na jeho technické řešení a bezpečnost.

„Při tvorbě nového webu jsme kladli důraz na dva hlavní cíle, a to na transparentnost a zjednodušení. Veřejnost, která se zajímá o problematiku OSA, na stránkách nalezne přehledně vše o fungování a historii OSA. Majitelům restaurací, kadeřnictví apod. jsme výrazně zjednodušili zakoupení licence na pouštění hudby prostřednictvím e-shopu, včetně možnosti zaplacení přes platební bránu. Zákazník navíc již od loňského roku obdrží smlouvu za všechny kolektivní správce. Nabídku ještě rozšiřujeme o pořádání koncertů, plesů a bálů, ale již dnes si pomocí kalkulačky spočítáte cenu za práva autorů hudby. Samozřejmostí je online registrace pro nové autory,“ popisuje přínos webu Roman Strejček, předseda představenstva OSA. Web dále nabízí informace o hospodaření OSA, odpovídá na mnohé otázky autorů, uživatelů i široké veřejnosti, začíst se můžete do hudebního blogu, nebo zjistíte, jak požádat o grant na hudební tvorbu i mnoho dalšího.

„Děkuji OSA za příležitost navrhnout a realizovat nový web této organizace. Vážím si přístupu klienta, včetně podpory vedení doručit kvalitní produkt. Také za rozhodnutí nominovat web do soutěže Web Top 100. Doufám, že úspěšná spolupráce bude pokračovat a web budeme moci rozvíjet a zvyšovat spokojenost všech uživatelů,“ doplňuje Libor Olexa, partner ve společnosti Media Factory Czech Republic a.s.

 

O soutěži WEB TOP 100

Soutěž WebTop100 umožňuje firmám působícím v České republice porovnat své digitální řešení a kampaně napříč celým tuzemským internetem, ale především se svou konkurencí v rámci oboru podnikání firmy. Digitální řešení a kampaně jsou hodnoceny v rámci kategorie Firemních web a dalších speciálních kategorií. Organizátorem projektu je agentura pro digitální marketing Sherpas. Produkci zajišťuje společnost Internet Info.

Celkové výsledky soutěže si můžete podrobně projít zde.

Zdroj: Oficiální stránky pořadatele