Nástup: dohodou
Místo: Praha 6

Vaším úkolem bude

  • zajištění bezproblémového chodu recepce
  • vyřizování a přepojování hovorů
  • vítání návštěv a jejich evidence
  • zpracování příchozí a odchozí pošty
  • zpracování a zadávání žádostí a licenčních smluv do interního systému
  • práce s datovou schránkou
  • zakládání dokumentů do archivu
  • občasné pochůzky

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • základní znalost angličtiny
  • uživatelská znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
  • příjemné vystupování
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • časová flexibilita
  • aktivní pozitivní přístup k práci
  • vysoká pečlivost při práci s dokumenty

Nabízíme

  • přátelský kolektiv – pořádáme pro vás přátelská neformální setkání a organizujeme teambuildingy
  • nové příležitosti – vytváříme prostředí, ve kterém je možné profesně růst, podporujeme vaši snahu a nabízíme možnost se dále vzdělávat
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů – 5 týdnů dovolené, 8 dnů sick days, stravenky, multisport karta, příplatek na penzijní a životní připojištění a další.
  • pracovní smlouvu na dobu určitou, dále dle dohody
  • zaměstnání ve stabilní společnosti

Nabídky obsahující strukturovaný životopis zasílejte prosím na adresu lenka.malisova@osa.cz.   

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívání cookies. Pro bližší informace klikněte na odkaz níže.
Pravidla cookies